Astazi (12.02.2011) pentru ca a fost frumos am zis sa incerc sa ajung la Gradistea si de acolo cu trenu la Giurgiu . Nu stiam daca exista sau nu microbuze din Progresu spre Gradistea dar am plecat , cand ajung la Progresu vad un microbuz pe care scria Bucuresti-Gradistea-Comana , merg spre el deschid usa si ce vad
toate locurile ocupate plus in picioare 5 persoane , intreb daca ajunge in Gradistea si cat e biletul (6 lei) zic ok in gandul meu si ma sui asta e . Era ceasul 15 iar microbuzul pleca la 15:30 pana a plecat au mai venit oameni si uite asa a plecat cu 15 persoane in picioare plus toate locurile ocupate
. Dupa 40 de minute de mers in picioare am fost in Gradistea 16:10 , de unde am coborot si pana la gara a trebuit sa merg pe jos cam 1 km . Pe drum apare podul peste Arges in zare
Cladirea garii vazuta de pe Sosea
Trecerea la nivel
Merg pe sina spre pod
Vedere spre Giurgiu
Ma apropii de pod
Surpriza , bucata de pod cazuta nu mai era si nici cea de pe partea cealalta dispre Bucuresti a ramas doar mijlocul podului ( sa fie oare un gand pentru reparatia podului ???? )
Podul nou
Culeea Giurgiu (pod vechi)
Gata cu podul ma intorc in gara
Vedere spre Giurgiu
Ma gandeam oare de aici se pot lua bilete ? si merg in gara unde Impiegatul e si vanzator de bilete
, iau biletul pana la Giurgiu si ies afara sa astept trenul .
In fata Garii se afla un viaduct ne terminat ce ar urma sa faca legatura cu noul pod , acesta este necesar deoarece noul pod este destul de inalt si panta din gara pana la intrarea spre pod ar fi mult prea mare , deasta e necesar acest viaduct care daca ar fi terminat racordarea la linia curenta ar fi dupa ce se iese din Gradistea in prezent , fapt ce ar insemna ca gara Gradistea in cazul in care se termina podul va fi abandonata .
Cu 4 minute mai devreme trenul apare dinspre Giurgiu
Comana
Din Comana pana in Mihai Bravu linia este dubla dar nu se mai foloseste , in multe locuri traversele de lemn sunt disparute.Scuzati calitatea pozelor dar trenul chiar avea o viteza considerabila , poate chiar 80-90 .
Vlad Tepes
Mihai Bravu
Vedere spre Giurgiu
Vedere spre Bucuresti
Mihai Bravu - Baneasa Giurgiu linie simpla , viteza la fel destul de buna .
Baneasa Giurgiu , deja se facea noapte .
Baneasa Giurgiu - Daia linie dubla , viteza buna dar cu unele restrictii , mai ales inainte de Daia unde este acea alunecare .
Tabanu
De aici nu am mai facut poze pentru ca era deja noapte .
Daia - Fratesti linie simpla viteza mare cred ca a avut 90 sigur .
Fratesti - Giurgiu Nord linie dubla viteza buna .
Din Giurgiu am venit prin Videle , Asta a fost iesirea mea de astazi 12.02.2011