A doua zi a fost mult mai frumoasa, a meritat din plin 2 zile pe 409 .
In Fiad crucea cu Sighet-Timisoara
Viaductul pe care tocmai am trecut
Intram in tunelul Maramures, nr.3 in tara, Teliu este pe primul loc ca lungime de pe 403 , urmat de Mestecanis pe 502 si Maramures pe 409 .
Sacel , aici cruce cu 4136 Sighet-Bucuresti
1363 , daca cu o zi inainte era cu Timisoara, azi era cu Bucuresti .
Iza
Intram in Viseu de Jos , linia ce se vede este 410 Borsa-Viseu de Jos, vederea este spre Viseu de Sus-Borsa
Leordina halta
Leordina
Petrova
Intram in Valea Viseului
Ca si cu o seara inainte, am ajuns la 22:44 in Sighet si am plecat la 0:55 pana la Dej Calatori, aici am luat 4090(1641) la Satu Mare
Cu 4090 pe 400 dupa Dej spre Jibou
Catcau
Galgau
Ileanda
Letca
Jibou , revizia de vagoane plina de vechituri .
Benesat
Spre Baia Mare
Ulmeni Salaj
Baia Mare
4090 Bucuresti-Satu Mare in Baia Mare, rebrusa GM-ul
Gata de drum 4090 spre Satu Mare
Seini
Apa
Mediesul Aurit
4090 intra in Satu Mare
11402 Satu Mare-Oradea
Spre Oradea
Moftin
In Carei linia ce vine din Ungaria
11402 intra in Carei
6822 Debrecen-Satu Mare
Marna
Sanislau
Curtuiuseni
Valea lui Mihai , aici 11402 se combina cu 6814 Debrecen-Oradea
4335 Valea lui Mihai-Satu Mare
Asteptam sa vina 6814 de la Debrecen
Linia spre Ungaria
Ne cuplam CFR+MAV , eu ma mut in vagoanele MAV ca sunt mult mai curate si plecam la Oradea .
In Oradea
Din Oradea plec cu Interregional la Sarmasag, am plecat foarte aglomerati cu oameni in picioare dar si multi tigani, asa tiganie este pe 402 mai ales intre Oradea si Valea lui Mihai .
In Marghita
Chiribis
Abrami
Marginea Bihor
Balc
Suplacu de Barcau , spre Sacuieni
Porti
IP
Nusfalau
Magura Simleului , vedere spre Sacuieni
Simleu Silvaniei
Sarmasag
Zalau , gara este aproape gata, maxim o luna si e finalizata, nu au iesit bine pozele ca era noapte la 23 dar nu e problema ca am trecut si a doua zi prin Zalau cu 4087 Satu Mare-Cluj
Casa de bilete
Aici va fi o sala de asteptare
Toaleta , oare cat va rezista asa curata si frumoasa .
Iar holul caselor de bilete .
Peronul 1
Peronul 2 si cele 2 trenuri care plecau la 23:30 spre Sarmasag si Jibou, eu am plecat cu cel spre Jibou de unde am plecat cu 6817 Jibou-Satu Mare
Pasajul
Peronul 2
Am ajuns in Jibou la 0:15 si am plecat la 3 spre Satu Mare cu 6817 .
6817 in Satu Mare
Un ADH
Mersul trenurilor
Cu 4087 am plecat Satu Mare-Dej , in Carei, motorul MAV
Asa cum am zis mai sus, a doua zi dimineata prin Zalau
4087 in Jibou cupleaza si motorul sosit de la Baia Mare
4087 in Dej, pleca spre Cluj,primele 2 de la Satu Mare si ultimul de la Baia Mare
4703 Ilva Mica-Cluj
4305
O DA de Ploiesti
4484
Bistrita, si aici la fel ca la Zalau, gara este aproape de finalizare dar amenajarea liniilor este o mare enigma, nu inteleg de ce au facut 3 peroane si linia 3 ciopartita, peronul central si cate un peron separat pentru fiecare capat iar linia 3 este infundata , se poate intra doar din capete iar la mijloc este o alta linie 3 care se desface din 4, oricum este o abrambureala totala.
Si cum spuneam un peron mic spre Bistrita Bargaului cu o linie infundata, momentan nu se foloseste.
Eu eram pe acel peron micut, se vede ca motorul de Bistrita Bargaului pleaca de la peronul central de la linia 3 ce se desface din linia 4
Peronul principal
Bistrita-Tg Mures
Se vede un alt peron micut spre Saratel, si aici linia 3 este infundata
Am plecat spre Ludus pe 406
Lechinta
Sangeorgiu Nou
Sanmihaiu de Campie
Magazia din Tagu a fost cumparata si transformata in bodega .
In Sarmasel
Mihesu de Campie Sat
Mihesu de Camie , de aici pleca mocanita la Mures , este istorie , toate liniile au fost duse probabil la fier vechi .
Ludus
Din Ludus am mers la Tg Mures , de acolo am luat grupa Tg Mures-Bucuresti dar doar pana la Toplita iar de acolo am luat Regio 4504 pana in Miercurea Ciuc .
Miercurea Ciuc
Comanesti , aici am ajuns cu 5214
Onesti
Din Marasesti am venit cu 5108/5008 si cu asta am incheiat calatoria .