Am facut o excursie in Bulgaria cu trenul International Nesebar , Budapesta-Petrosani-Burgas .
Ruse , noaptea , peronul de la linia 1 .
Linia 2 nu are peron , peronul de la linia 3 si 4
Tunelul subteran
Usile de acces dinspre tunel spre holul si casele de bilete .
Holul si casele de bilete .
Casele de bilete in trafic intern
Casa de bilete in trafic international .
Mersul trenurilor
Sosiri
Plecari
Un afis
Vine trenul Budapesta-Burgas si ma duc la vagon .
Clasa 2 un 21-91 MAV
Placuta cu ruta trenului
Culoarul
Kaspichan si trenul 1471
Culoarul la 21-91 pe timp de zi
In compartiment
Karnobat , poza prin geam , 21-91 are geamurile fixe , o singura foaie fara partea de sus care sa se deschida .
1471 in Karnobat
Vagonul de clasa 1 care circula tot ca si clasa 2
O locomotiva Bulgaroaica la un tren Regio
1471 a ajuns in Burgas
Clasa 1
Clasa 2
Restaurant
Cuseta ZSSK , dar circula doar in relatia Budapesta-Burgas
Dormitoare
3 locomotive BZK , group GFR
Peron linia 1 si o rama cu tren Regio pentru Yambol
Regio BDZ facut cu o vechitura , de asta se plang calatorii ca pica si te lasa in drum .
Ruta , Burgas-Yambol
Interior
Locomotiva care a adus pe Nesebar din Ruse la Burgas , intre Ruse si Burgas rebruseaza de 2 ori , in Kaspichan si Karnobat , rebrusare pe traseu se mai face si la Ruse si la videle .
Un tren Regio sosit in Burgas este tras in grupa de un LDH
Locomotiva ce a adus trenul respectiv
Cladirea garii vazuta din strada
Marea Neagra la Burgas
Pietonal in Burgas
Trenul Expres Burgas-Sofia
Interior clasa 2
Clasa 1 si Bistro
Holul si Casele de bilete
Mersul Trenurilor in Burgas (sunt afisate doar plecarile)
Un Regio spre Karnobat
Regio spre Sliven
Un marfar cu 2 EA .
Burgas vedere generala si trenul 1470 Burgas-Budapesta asteapta ora de plecare in ultima cursa pe anul asta .
In final cateva poze cu autobuzele din Burgas si un troleibus
Cam atat de prin Burgas , in multe locuri se lucreaza la linie prin Bulgaria dar si viteza trenurilor parca e mai mare ca la noi , nu se merge in hopuri ca la noi 1 km cu 20 apoi 3 cu 90 iara 2 cu 20 si tot asa , cand pleaca din statie tine drumul la o anumita viteaza , din punctul asta de vedere sunt mai sus ca noi iar din punctul de vedere al confortului din vagoane sunt mai jos ca noi .