Da, asa este, pentru ca pana sa se faca podul cel nou pe care trec acum trenurile, era folosit vechiul pod cu o linie simpla , Anghel Saligny, care mai exista si astazi, si care este amplasat peste Dunare in aval de podul nou. Asa ca liniile care derivau dupa trecerea podului pentru intrarea in gara, veneau exact prin fata cladirii garii, unde acum se vede doar iarba si ceva pietris, semn ca si acum mai exista urme care amintesc de acele linii! Construindu-se podul cel nou, peste Dunare ,in amonte de cel vechi, liniile nu mai au cum sa fie directionate spre cladirea garii pentru ca distanta de la pod si pana la gara este extrem de mica, neputandu-se curba linia prea mult, mai ales ca dupa plecarea din gara, linia face dreapta , chiar din aceasta gara. Este incomod atat pentru controlori sa observe cand au coborat si au urcat toti calatorii, dar mai ales este greu pentru angajatul biroului de de miscare sa se deplaseze pe o distanta asa mare de la birou la liniile ferate, iar uneori cand sunt mai multe trenuri oprite in gara, este nevoit sa treaca printr-un tren pentru a putea fi vazut de mecanicii din locomotiva garniturii aflata pe linia 2 sau linia 3!